MakeMyWeb fokuserer på de faktiske problemstillinger som dukker opp i markedssjefens hverdag Et godt statistikk-verktøy er nøkkelen til å markedsføre websiden og bedriften. MakeMyWeb presenterer statistikk ved hjelp av Google Analytics, et anerkjent produkt som benyttes verden over. Dette medfører at vi effektivt kan måle resultatene av de markedstiltak som gjøres i forbindelse med websider. Hva kan du lese ut fra statistikk for dine sider? Antall unike brukere og sidevisningerGEO IP viser hvor brukerne kommer fraAntall sendte skjemaerHvor mye trafikk får du fra betalbare nettsteder (Google, Kvasir, GuleSider.no .. etc)Oversikt over søkeord og -fraser. Aktuelle spørsmål Bør min bedrift bruke 30.000,- kroner i Kvasir/Eniro? Hvor stor andel bør legges på Gulesider Internett? Er 180.no og Internett katalogen alternativer som jeg bør vurdere? Er søkeordsannonsering i Google aktuelt for min bedrift? Hvor mye bør jeg betale for en banner annonse på xx.no? Hva er visninger verdt kontra klikk? Hvilket PPC nivå bør jeg ligge på? Er Finn.no et godt sted å bruke annonsekroner? Hvordan kommer vi høyere opp på Startsiden.no? Hva er ABC søk? Bør 1881.no være med i markedsbudsjettet? MakeMyWeb fokuserer på de faktiske problemstillinger som dukker opp i markedssjefens hverdag. For mange bedrifter er det vanskelig å velge hvilke kataloger og søkemotorer de ønsker å være synlige i. For den enkelte bedrift er det ikke lett å vurdere om det eksempelvis er Google, GuleSider eller Kvasir som er den viktigste kanalen. Ved hjelp av lang erfaring og avanserte statistikk-verktøy kan vi i MakeMyWeb finne frem til hvilke kanaler din bedrift bør være markedsført. Vi bistår med rådgivning og utforming innen ulike typer for annonsering. |
Hva gjør vi >